Nejde mi otevřít voucher (soubor PDF)
Stačí si do svého počítače stáhnout a nainstalovat Adobre Reader https://get.adobe.com/cz/reader/. Pokud nevlastníte počítač ale máte chytrý telefon nebo tablet, stačí si podle svého operačního systému stáhnout Adobe Reader pro mobilní telefony.
iPhone a iPad https://itunes.apple.com/app/adobereader/id469337564?mt=8
Android (Samsung, Sony, HTC, atd...) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.adobe.reader&hl=cs
Co je Dárkový kód
Dárkový kód je uveden na Vašem voucheru, který Vám dorazil na Váš email v podobě souboru PDF. Tento kód slouží jako podklad pro kontrolu obchodníka, že právě Vy jste obdarovanou osobou a na základě právě tohoto kódu (mohou být vyžadovány i jiné údaje z voucheru) Vám obchod, do kterého je voucher určen, vymění voucher za zboží nebo službu v dané hodnotě.
Jak uplatním Voucher
Voucher nemusíte tisknout, stačí když ho budete mít v mobilu. Před placením v daném obchodě upozorněte obsluhu pokladny, že budete platit voucherem a nadiktujte nebo jí ukažte Dárkový kód z Vašeho voucheru. Obsluha si může vyžádat i další dodatečné údaje jako datum prodeje voucheru nebo částku, na kterou je voucher vystaven. Všechny tyto údaje prosím sdělte obsluze slouží pro dodatečnou kontrolu. Nezapomeňte, že voucher musíte najednou celý uplatnit (využít celou nominální hodnotu voucheru).
Nedostal jsem doklad o koupi voucheru
Doklady standardně nevydáváme, ale samozřejmě Vám jej vydáme na požádání, nezapomeňte však, že vydáváme pouze XXXdoklad o koupi. Daňový doklad dostane obdarovaná osoba až ze samotného obchodu při uplatnění voucheru.
Voucher nedorazil
Tohle je prekérní situace a moc nás mrzí... Tohle se stává velice výjimečně, děláme vše proto, aby takové situace nenastávaly, zřejmě je to chyba techniky :( Létáme sice do vesmíru, ale občas i něco trochu jednoduššího selže :(
Nejdříve se prosím podívejte do všech složek, kde by mail mohl být, například do SPAMU, u Gmailu na Promo akce, u Seznamu.cz do Hromadné. Pokud ani zde neuspějete, přejděte do vyhledávání a hledejte tento text: darek@VouVou.cz Když ani tady neuspějete, nezbývá nic jiného než aby nás kontaktoval ten, kdo Vám dárek zakoupil. Je nutné, aby si našel číslo objednávky, které se zobrazilo po koupi a zároveň je v potvrzovacím emailu (ten jsme odeslali z adresy (darek@VouVou.cz), nejjednodušší je do hledání zadat právě tuto adresu. Pokud ani toto nepomůže, požádejte toho, kdo voucher koupil, aby vyplnil co nejvíce informací o koupi včetně telefonního čísla a my ho budeme co nejdříve kontaktovat.
Každopádně nás tato situace velice mrzí a budeme se snažit nejrychleji situaci vyřešit.
Nepřišlo mi na mail potvrzení objednávky
Tohle je prekérní situace a moc nás mrzí... Tohle se stává velice výjimečně, děláme vše proto, aby takové situace nenastávaly, zřejmě je to chyba techniky :( Létáme sice do vesmíru, ale občas i něco trochu jednoduššího selže :( Ano, tento text je stejný a ten níže podobný jako u bodu Voucher nedorazil, je to totiž podobná situace.
Nejdříve se prosím podívejte do všech složek, kde by mail mohl být, například do SPAMU, u Gmailu na Promo akce, u Seznamu.cz do Hromadné. Pokud ani zde neuspějete, přejděte do vyhledávání a hledejte tento text: darek@VouVou.cz Když ani tady neuspějete, nezbývá nic jiného než abyste nás kontaktoval. Pokud máte číslo objednávky, které se zobrazilo po koupi, uveďte ho do kontaktního formuláře níže a máme všichni vyhráno. Když ho nemáte, napište prosím do kontaktního formuláře čas, kdy jste ho koupil, dále uveďte prosím i co a za kolik jste koupil a napište nám emailové adresy, které jste zadal. My Vám dáme co nejdříve vědět, jestli byl email s dárkovým voucherem odeslán a co nejdříve Vám zašleme i Váš potvrzovací email.
V obchodě mi řekli, že je voucher uplatněný nebo neexistuje
Znamená to, že voucher již někdo vybral nebo Dárkový kód není v systému. Možná se stalo, že máte více voucherů od stejného obchodu a máte s sebou již uplatněný nebo se jen někdo někde uklikl a takhle to dopadlo :( Každopádně na tuto prekérní situaci máme řešení napište nám Dárkový kód voucheru a kontakt na sebe do kontaktního formuláře níže a my to začneme hned řešit. Nečekejte však, že tuto situaci vyřešíme do deseti minut, musíme prověřit kdy a kde byl voucher uplatněn, jestli nedošlo k nějakému podvodu a co se vlastně stalo, aby se situace již neopakovala. Dejte nám trochu času, jestliže se ukáže, že je reklamace oprávněná, dostanete od nás samozřejmě i dárek, který jak doufáme bude sloužit jako rozumná kompenzace.
Omylem jsem si voucher smazal
To je nepříjemná situace, ale máme naštěstí řešení. Napište nám o této události z emailové adresy, na kterou Vám voucher dorazil a my Vám ho zašleme znovu.
Chci voucher reklamovat nebo “vratit” do 14 dní
Na reklamaci máte samozřejmě právo jako v každém jiném obchodě a my Vám rádi vyhovíme i když nás to mrzí, protože se snažíme dělat naši službu co nejlépe. Byli bychom proto rádi, kdybyste nám sdělili i důvod Vaší nespokojenosti, ať je jakýkoli. Děkujeme.
Vrácení voucheru do 14 dní
Dejte nám emailem nebo kontaktním formulářem vědět, že chcete voucher vrátit ve lhůtě 14 dnů. Z důvodu jednodušší administrace a hlavně autentizace prosím používejte email, který jste vložili při koupi. Dále uveďte číslo objednávky, které Vám přišlo na email s potvrzením objednávky (mailová adresa dekujeme@VouVou.cz). Voucher samozřejmě nesmí být do této doby uplatněn. Aby se tak nemohlo stát, nejlepší je, když nám do kontaktního formuláře také uvedete posledních 5 čísel Dárkového kódu z voucheru. Ideální pak je, když nám zašlete rovnou i číslo svého bankovního účtu pro zaslání peněz.
Reklamace
Reklamační řízení se řídí běžnými postupy a zákony České republiky.