Nejde mi otevřít voucher (soubor PDF)

Stačí si do svého počítače stáhnout a nainstalovat Adobre Reader https://get.adobe.com/cz/reader/. Pokud nevlastníte počítač ale máte chytrý telefon nebo tablet, stačí si podle svého operačního systému stáhnout Adobe Reader pro mobilní telefony.

iPhone a iPad https://itunes.apple.com/app/adobe­reader/id469337564?mt=8

Android (Samsung, Sony, HTC, atd...) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.adobe.reader&hl=cs

Co je Dárkový kód

Dárkový kód je uveden na Vašem voucheru, který Vám dorazil na Váš email v podobě souboru PDF. Tento kód slouží jako podklad pro kontrolu obchodníka, že právě Vy jste obdarovanou osobou a na základě právě tohoto kódu (mohou být vyžadovány i jiné údaje z voucheru) Vám obchod, do kterého je voucher určen, vymění voucher za zboží nebo službu v dané hodnotě.

Jak uplatním Voucher

Voucher nemusíte tisknout, stačí když ho budete mít v mobilu. Před placením v daném obchodě upozorněte obsluhu pokladny, že budete platit voucherem a nadiktujte nebo jí ukažte Dárkový kód z Vašeho voucheru. Obsluha si může vyžádat i další dodatečné údaje jako datum prodeje voucheru nebo částku, na kterou je voucher vystaven. Všechny tyto údaje prosím sdělte obsluze ­ slouží pro dodatečnou kontrolu. Nezapomeňte, že voucher musíte najednou celý uplatnit (využít celou nominální hodnotu voucheru).

Nedostal jsem doklad o koupi voucheru

Doklady standardně nevydáváme, ale samozřejmě Vám jej vydáme na požádání, nezapomeňte však, že vydáváme pouze XXXdoklad o koupi. Daňový doklad dostane obdarovaná osoba až ze samotného obchodu při uplatnění voucheru.

Voucher nedorazil

Tohle je prekérní situace a moc nás mrzí... Tohle se stává velice výjimečně, děláme vše proto, aby takové situace nenastávaly, zřejmě je to chyba techniky :­( Létáme sice do vesmíru, ale občas i něco trochu jednoduššího selže :­(

Nejdříve se prosím podívejte do všech složek, kde by mail mohl být, například do SPAMU, u Gmailu na Promo akce, u Seznamu.cz do Hromadné. Pokud ani zde neuspějete, přejděte do vyhledávání a hledejte tento text: darek@VouVou.cz Když ani tady neuspějete, nezbývá nic jiného než aby nás kontaktoval ten, kdo Vám dárek zakoupil. Je nutné, aby si našel číslo objednávky, které se zobrazilo po koupi a zároveň je v potvrzovacím emailu (ten jsme odeslali z adresy (darek@VouVou.cz), nejjednodušší je do hledání zadat právě tuto adresu. Pokud ani toto nepomůže, požádejte toho, kdo voucher koupil, aby vyplnil co nejvíce informací o koupi včetně telefonního čísla a my ho budeme co nejdříve kontaktovat.

Každopádně nás tato situace velice mrzí a budeme se snažit nejrychleji situaci vyřešit.

Nepřišlo mi na mail potvrzení objednávky

Tohle je prekérní situace a moc nás mrzí... Tohle se stává velice výjimečně, děláme vše proto, aby takové situace nenastávaly, zřejmě je to chyba techniky :­( Létáme sice do vesmíru, ale občas i něco trochu jednoduššího selže :­( Ano, tento text je stejný a ten níže podobný jako u bodu Voucher nedorazil, je to totiž podobná situace.

Nejdříve se prosím podívejte do všech složek, kde by mail mohl být, například do SPAMU, u Gmailu na Promo akce, u Seznamu.cz do Hromadné. Pokud ani zde neuspějete, přejděte do vyhledávání a hledejte tento text: darek@VouVou.cz Když ani tady neuspějete, nezbývá nic jiného než abyste nás kontaktoval. Pokud máte číslo objednávky, které se zobrazilo po koupi, uveďte ho do kontaktního formuláře níže a máme všichni vyhráno. Když ho nemáte, napište prosím do kontaktního formuláře čas, kdy jste ho koupil, dále uveďte prosím i co a za kolik jste koupil a napište nám emailové adresy, které jste zadal. My Vám dáme co nejdříve vědět, jestli byl email s dárkovým voucherem odeslán a co nejdříve Vám zašleme i Váš potvrzovací email.

V obchodě mi řekli, že je voucher uplatněný nebo neexistuje

Znamená to, že voucher již někdo vybral nebo Dárkový kód není v systému. Možná se stalo, že máte více voucherů od stejného obchodu a máte s sebou již uplatněný nebo se jen někdo někde uklikl a takhle to dopadlo :­( Každopádně na tuto prekérní situaci máme řešení ­ napište nám Dárkový kód voucheru a kontakt na sebe do kontaktního formuláře níže a my to začneme hned řešit. Nečekejte však, že tuto situaci vyřešíme do deseti minut, musíme prověřit kdy a kde byl voucher uplatněn, jestli nedošlo k nějakému podvodu a co se vlastně stalo, aby se situace již neopakovala. Dejte nám trochu času, jestliže se ukáže, že je reklamace oprávněná, dostanete od nás samozřejmě i dárek, který jak doufáme bude sloužit jako rozumná kompenzace.

Omylem jsem si voucher smazal

To je nepříjemná situace, ale máme naštěstí řešení. Napište nám o této události z emailové adresy, na kterou Vám voucher dorazil a my Vám ho zašleme znovu.

Chci voucher reklamovat nebo “vratit” do 14 dní

Na reklamaci máte samozřejmě právo jako v každém jiném obchodě a my Vám rádi vyhovíme i když nás to mrzí, protože se snažíme dělat naši službu co nejlépe. Byli bychom proto rádi, kdybyste nám sdělili i důvod Vaší nespokojenosti, ať je jakýkoli. Děkujeme.

Vrácení voucheru do 14 dní

Dejte nám emailem nebo kontaktním formulářem vědět, že chcete voucher vrátit ve lhůtě 14 dnů. Z důvodu jednodušší administrace a hlavně autentizace prosím používejte email, který jste vložili při koupi. Dále uveďte číslo objednávky, které Vám přišlo na email s potvrzením objednávky (mailová adresa dekujeme@VouVou.cz). Voucher samozřejmě nesmí být do této doby uplatněn. Aby se tak nemohlo stát, nejlepší je, když nám do kontaktního formuláře také uvedete posledních 5 čísel Dárkového kódu z voucheru. Ideální pak je, když nám zašlete rovnou i číslo svého bankovního účtu pro zaslání peněz.

Reklamace

Reklamační řízení se řídí běžnými postupy a zákony České republiky.

Kontaktní formulář